Saturday 12 January 2013

The Lost Christmas Cards...

I love making Christmas cards! Every year I spend a lot of time and effort searching for ideas, taking photographs and personally making them. It is a highlight posting them off when we reach beginning of December. I love it! I'm so sad to hear that most of our Christmas cards disappeared in the mail this year :-( Only a very few actually made it to their destination. For those of you who didn't receive a Christmas wish from us this year - we were thinking of you! Here is our 2012 Christmas card:



Here is a 'making of'...oh, how glittery fun we had that day...






















...and we huffed and we puffed...and huffed and puffed....Hope you all had a happy Christmas!

5 comments:

  1. Men du, du är ju alltså bästa mamman i världen!! Vad mycket härliga saker du hittar på för dina fina tjejer!! Underbart!

    (Och nej, inget julkort har hittat till oss, än... Men man vet aldrig här - förra året kom sista julkortet i april!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huff saa leit! Ja, vi sendte til dere ogsa! Haaper det kommer frem til slutt da, men iaar er nesten alle sammen forsvunnet! Bare tre jeg vet om er kommet frem.

      Boel, jeg er saa glad for at du inspirerte meg til aa begynne aa blogge! Ja, jeg er litt paa etterskudd med bloggpostene (blitt litt travelt i hoest med flytting og ny jobb etc), men snart fremme ved aarets ende. Jeg er saa spent paa aa sende avgaarde til print - kan ikke vente til aa faa 'familie everyday stories' bokutgave av bloggen!! Lots of love!

      Delete
  2. Our Christmas card made it! I love the idea with the glitter. I just might have to steal that one ;)

    ReplyDelete
  3. Tro det eller ei, i går kom julekortet i postkassen. Tusen hjertlig takk. Du verden så kreativ du er Nina - aldeles fortryllende. Ordtaket "bedre sent enn aldri" holder stikk ha,ha. Klem Besta/ mamma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kom det endelig frem altsaa??!! Gurimall - tok langt over en mnd!!! Trodde jeg var tidlig ute foerste uka i desember, men i aar altsaa....da skal jeg vaere tidlig ute ja!!!

      Delete