Tuesday 15 May 2012

Hurra for Bestefar Torfinn

I dag er det en stor rund dag i Hurdalen - bestefar Torfinn fyller 60 ar! Gratulerer med dagen, til min staute far!


Her nede i Australia har jeg og jentene sittet og sett i gjennom gamle bilder. De syntes det var veldig rart og se bilde av meg som liten. Og de spurte meg flere ganger om jeg var sikker pa at det virkelig var meg pa bildene... Vet ikke om de var helt overbevist:) Alltid koselig og mimre tilbake i tid. Tenk at man var liten en gang...

For en flott matros!
Aner ikke hvor dette bildet er tatt eller hvor gammel
jeg er - men jeg digger knestrompene!

Laerte tidlig og kjore bil - tror jeg kunne gire da
jeg var sju!

Den graa Americaneren husker jeg!

En staut kar - selv i rosa skjorte:)


Paa besok hos pappa i Nesseby

Mye rart skjedde pa besok - en gang klipte jeg av meg
alt haret til piggsveis!

Jeg larte masse om dyr pa besok hos pappa

Pa besok hos tante Tordine - ny paraply!
Gratulerer med dagen i fra alle oss her 'Down Under'!!!





No comments:

Post a Comment